svar!

jesper - borde jag blogga?
svar: haha, jadu jesper. det tycker jag! :')

anna - vars bor du?
svar: i luleå!

isac carlén -
varför finns det frågestundar på bloggar
varför heter inte du bert
varför är det skola imorron
varför får inte jag vara ledig en vecka till
varför varför
Varför kan du dra upp det ena benet över det andra det kan jag också
varför är inte jag lika snygg som du
varför heter det varför och inte himpaladoo
varför skulle det heta himpaladoo isåfall hade det inte kunnat heta hejhopp
varför finns sverige
varför gör du så
varför säger jag varför hela tiden
varför skriver jag att jag säger varför hela tiden då jag egentligen skriver
varför har du ett <3 då man ska klicka på kommentar grejsimojz
varför har du sånna där skor kan inte jag också ha sånna där skor
varför heter du ebba
varför är morötter oranga
varför heter det orange
varför är du ebba
varför kan inte jag vara ebba
varför tänker jag slå rekordet i att börja meningar med ordet varför
varför skrev jag att jag tänker slå rekordet det är inte snällt
varför skulle rekordet få ont om jag slog rekordet
varför heter pippi pippi folk kan blanda ihop så det blir en helt annan sak
varför
varför finns det frågestundar på bloggar
varför heter inte du bert
varför är det skola imorron
varför får inte jag vara ledig en vecka till
varför varför
Varför kan du dra upp det ena benet över det andra det kan jag också
varför är inte jag lika snygg som du
varför heter det varför och inte himpaladoo
varför skulle det heta himpaladoo isåfall hade det inte kunnat heta hejhopp
varför finns sverige
varför gör du så
varför säger jag varför hela tiden
varför skriver jag att jag säger varför hela tiden då jag egentligen skriver
varför har du ett <3 då man ska klicka på kommentar grejsimojz
varför har du sånna där skor kan inte jag också ha sånna där skor
varför heter du ebba
varför är morötter oranga
varför heter det orange
varför är du ebba
varför kan inte jag vara ebba
varför tänker jag slå rekordet i att börja meningar med ordet varför
varför skrev jag att jag tänker slå rekordet det är inte snällt
varför skulle rekordet få ont om jag slog rekordet
varför heter pippi pippi folk kan blanda ihop så det blir en helt annan sak
varför
svar: haha, du har mindre liv än mig ;-)

julia olovsson - vad är du mest nöjd över med dig själv? :)
svar: kanske mitt hår och mina naglar eftersom att jag får ofta höra att jag har fint hår och att mina naglar ser ut som lös :)

Annette Leblanc -
Vad gör du just nu ?
Vill du ha barn i framtiden?
Favoritfärg?
Älskar du mig? ( hahahahahahh ye seriös fråga)
Men vad är du mest nöjd med på dig själv?
svar: jag svarar på frågorna :)
jag vet inte, förhoppningsvis så vill jag det. jag har ingen favoritfärg, men kanske blå!
annette, jag älskar dig!
samma svar som ovan ;)

jävel - vad skulle du göra om justin bieber ville bli tsm med dig? :G
svar: jadu adam, det har jag faktiskt inte tänkt på ;)

tove - Vilken dag är den bästa från den här sommaren? :)
svar: asså dom flesta dagarna har varit helt underbara! men antingen dagen på waterpark i turkiet eller någon utav lk dagarna!

phhiliip ftw' -
hur mke väger du? :)
hur lång är du? :)
kmr inte på så mke mer, pusstja :D
svar: haha, jag väger tillräckligt ;) jag är 1,68 cm. 

david - vrf är du så söt? :')
svar: haha, du myttar!

elin -
när började du blogga?
svar: jag började blogga förra sommaren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0