WHEN THE LAST TEARDROPS FALL

godnatt, hoppas nu andra har det bättre än mig och att mina tårar snart slutar rinna.

dagen var verkligen super fram till nu, hur kan allt gå från toppen till botten?

jag älskar mina vänner över allt annat nog. finns inget bättre än er! ni som alltid finns dära och vill göra en på bra humör, som gör en lycklig. ni vet vilka ni är behöver inte nämna nå namn.

tystnaden efter dig är öronbedövande
hela mitt väsen skriker av smärta
längtan av att få vara nära dig igen
är näst intill outhärdlig för mitt hjärta
''tystnaden efter dig är öronbedövande
hela mitt väsen skriker av smärta
längtan av att få vara nära dig igen
är näst intill outhärdlig för mitt hjärta.''



Kommentarer
Postat av: c

finns!<3

2010-08-18 @ 03:32:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0