Day 01 - A recent picture of you and 20 interesting facts about yourself.

1.  jag bor utanför luleå stad
2.  jag har ett tandsmycke ( en stjärna )
3.  jag har spelat piano sen jag gick i trean,
4.  jag gick i cheerleading sen jag var sju tills jag var ca 14.. och jag saknar det hur mycket som helst.
5.  jag är en facebook nörd (a)
6.  jag har två storebröder som är helt underbara!
7.  jag har svårt att lita på personer
8.  jag blir lätt ledsen över bara små saker
9.  jag är nästan alltid glad och springer och hoppar omkring
10. jag har flera bästavänner, men alva står nog mig närmast.
11. jag är jätte kittlig
12. jag är 1,68 cm
13. jag har storlek 36 på skor
14. jag har en jätte söt hund som heter flipp!
15. jag gillar att chilla med mina fina peepz!
16. jag är typ halft allergisk mot ägg?
17. min svaghet måste nog vara juice eller typ godis (a)
18. jag möblerar typ om mitt rum varje vecka eftersom att jag inte trivs hur jag än har det..
19. jag gillar rock, typ arena rock och sånt :) eller ja alla sorters rock typ
20. jag gillar inte mitt mellan namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0