sammanfattning av 2010

2010, ojoj vilket skit år! visst när man väl har haft roligt så har det verkligen varit det, men allmänt så önskar jag att jag hade kunnat ''hoppa över'' detta år. 

januari var en månad då jag var sjuk i 3 veckor. om jag inte minns fel så var det riktigt kallt ute också. början av månaden var väl bra men efter drygt nån vecka vart det skit.

februari ja, vad ska jag säga. årets jobbigaste månad kanske? kan inte säga mycket bra om mars-juni heller. inte så mycket hände väll i mitt liv just då? dansade, sovde, skola osv. en jobbig tid helt enkelt av flera orsaker. hade iaf en ''olycklig romans'' som var jätte jobbig. gick inte och tänkte på nått annat än han. ca 8 månader åt helvete.

juli for jag till turkiet med alva. umgicks med vänner hela tiden. for till bergnäset och björx samt stan nästan varje dag.
augusti månad var väl helt okej. umgicks mest med annette, amalia, nadja, simon och markus typ. även en del av månaden var jobbig. bråkade lite med en av mina bästa vänner. sen började ju skolan också.

september var rätt chill. okej, skolan hade börjat på ''allvar'' och det började bli lite kyligare. 

oktober-december är väl dom bästa månaderna av året. men månaderna var ändå inte toppen. 

allt under detta som har hänt så är jag på nått sätt glad. jag vet nu vem jag är och hur jag ska vara. visst ibland är jag osäker, men jag vet ändå vad jag själv vill.

kan även med stor glädje säga att jag kommit vissa personer närmre. tex annette leblanc, som jag nu räknar som en av mina bästa vänner. har alltid roligt med henne, vi kan prata om typ allt och sitta och typ deppa tsm. tack gumman, för detta år. för att du funnits där. ♥

aja, det var mitt år. hoppas på ett sju helsikke bättre år.

januari

december

Kommentarer
Postat av: Annette

Jag kommer alltid finnas här för dig! Oavsett vad, jag vet vad som hänt förr, och inget sånt kommer att upprepas någonsin! Du är den som alltid finns att prata med, om allt. Jag älskar dig. Detta är inget jag bara säger, jag menar varje ord!

2010-12-28 @ 02:28:52
URL: http://annetteleblanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0