jag skjuter när jag söker hopp, men ser dig varje gång jag sluter mina ögonlock



okej, ska berätta min dag i detaljer.

jag vaknade vid halv 4 imorse och klev upp. jag öppnade garderoben och kollade sen på klockan, märkte att jag kunde sova 2 och en halv timmar till så gick och la mig igen. Mitt alarm ringde klockan 6 och jag frös och var jätte trött. det slutade med att pappa kom in och väckte mig ca halv sju. gick upp och letade efter kläder jag skulle ha på mig, men hittade ingenting. det slutade med att jag tog jeans och en mys kofta, jag sminkade mig snabbt och fick sen springa till bussen.

på skolan hade vi först nån nutidsorientering och sen så fortsatte dagen. min sista lektion var idrott, vilket innebär orientering. Jennie var borta, så jag och manda sammarbetade.

mina tankar har varit spridda och varit på olika platser hela dagen, har varit varken eller.

nu så ska jag snart äta middag, sen så kanske det blir att vara med alva ett tag ikv, men ska försöka komma i bra tid till sängs ikv, vilket känns behövligt. men ska även hinna se nån snyft film eller nån thriller, har nån nått förslag? (:

''Jag kan känna ibland att någon tagit en halva av det som förut var jag''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0