Kalas

Kvällen igår vart helt upp och och ner, men den slutade bra iaf. Fick med min Manda hem till mig och hon spenderade natten sedan här, så vi hade tända ljus, musik och snackade.
Vi klev upp idag vid halv tolv och sedan for jag till min farbror och firade hans fru tillsammans med min familj.

har nu nyss ätit pizza och ska nu bara ta det lungt och ha en kväll för mig själv. Måla naglarna, ha ansiktsmask och duscha osv, och även se en film, mysigt!
Imorgon börjar skolan igen, och jag ska ha godislöfte till jul, lycka till Ebba!


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha jag tror du har skrivit lite fel där sötis, "jag friade hans fru" , när ska ni gifta er? (a)

2011-08-21 @ 21:42:58
URL: http://jjohannaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0