Hos mormor och morfar.

Ett julbord dukas fram än en gång fast nu hemma hos mommo och moffa! Dock äter jag stekt kött ist, eftersom att jag är något less.. redan.

Idag har jag befunnit mig på stan och jag kom hem med tre påsar, och i de påsarna fanns bland annat nya jeans. Jag fixade mig snabbt och satte mig i bilen för att fara till kalix och fira lite jul med mina kusiner, och trevligt har vi det, jag smet nyss iväg från skrattet och bloggade lite och ska nu bege mig tillbaka!
Hoppas du får en fin kväll, sötis!



En bild från i somras då jag och min fina kusin befann oss på Ikea!

Kommentarer
Postat av: Crille

Gud va söt du är :) Ville bara säga det... Hejs :)

2011-12-26 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0