Nothing's gonna stop me now


har sett på the o.c sen klockan halv tre idag, och ännu har jag inte slutat se. så min dag/kväll har spenderas med mys kläder liggandes under täcket och med godis i ena handen. 

skolan idag gick bra. dock hade jag, tove och sara en timmes hål själva eftersom att vi är dom enda i klassen som har sy slöjd. förutom manda då men hon är sjuk.

nu ska jag fortsätta att kolla på the o.c och kommer nog se det nån timme till.
imrn blir det tidig morgon, ska nämligen på begravning. vilket jag inte ser fram emot. 



We've been on the run
Driving in the sun
looking out for number 1
California here we come
Right back where we started from

Kommentarer
Postat av: elin

nörd ebba!

2011-01-14 @ 22:28:18
Postat av: Anonym

vems begravning var det? :/

2011-01-16 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0