dag 1: vad har varit viktigt för dig i ditt liv

det finns 7 saker/personer osv som jag kommer på som har gjort så jag är den jag är idag.
1 - cheerleadingen har hjälp mig så himla mycket, det enda stället jag ville vara på när jag var liten var där. enda stället där jag kände att jag passade in och var viktigt, där var jag inte bara en i mängden.
2 - Alva Eidegren, om inte jag hade verkligen lärt känna hon i tvåan skulle jag nog inte varit den jag är idag.
3 - Min rum. enda stället jag kunde släppa ut alla känslor i, enda stället jag längtade till i vissa perioder.
4 - min bröder Adam och David. på senaste tiden har vi verkligen kommit varandra nära och det är jag hur glad som helst för.
5 - Manda Sundvall, du vet förra året. utan dig skulle jag inte ha fixat det!
6 - min vilja.
7 - Flipp, min fula hund som jag älskar. 


Kommentarer
Postat av: malin

SV: nej inte så jättefaktiskt :)

2011-03-12 @ 15:32:15
URL: http://maliinzz.blogg.se/
Postat av: Tove

nåå, vad gullig du är! tack så mycket! :)

2011-03-12 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0