''Ta hand om dig''

Bild 1:

1. Börjar med Bed head after party, alltid på vintern får man ju alltid elektriskt hår och den här smoothing creamen gör så det blir mindre elektrisk, gör håret mjukt och lent och lite glansigt också. Och som pricket över i:et luktar den himmelskt!

2.  Tigi bed head Urban resurrection 3 shampoo och balsam. Reparerar håret och när jag hade använt det i cirkus två veckor kände jag redan skillnad! Värmeskyddande egenskaper, helar slitet och sprött hår. Bästa shampoot och balsamet jag haft! Luktar även jordgubb.

3. Garnier minerals deo. Finns väl inte så mycket att säga, tycker helt enkelt om den! Den torkar in snabbt för att vara en blöt deo och man känner fortfarande lukt av den efter en hel dag. Får även inte vita fläckar av den på kläderna, som man får av vissa.

4. The body shop's melon body lotion. Älskar punktligen denna, luktar melon som är rätt uppenbart, dryg och är inte fet. Den är inte såhär kletig och äcklig allt för länge.

5. Escada absolutely me, tog bara en parfym. Denna har lite svag lukt av vanlig och är lätt!

6. Neutrogenas daily scrub, känner verkligen att man blir ren efter den och den torkar inte ut huden. Och jag har känslig hud och denna funkar perfekt för mig! Håller även finnar osv borta!

Bild 2:

1.  Ögonfransböjare, eftersom att mina ögonfransar inte är så väldans långa böjer jag alltid upp mina ögonfransar innan jag stoppar mascara. Pincett från parelle, är väldigt bra och den blir inte ''trög'' om man behåller plastkorken på. Har haft den nu i 2 år. Borstar, ögonskuggsborste från face sthlm, rougeborste från oriflame och puderborste maybeline.

3. Favvo mascaran min från maybeline new york, i början kommer det massor av den när den är ny och nu när man använt den ett tag så är den helt underbar! Funkar bra på mina fransar, gör dom långa och även inte så det klumpas även fast mina ögonfransar är täta! Borsten är en böjbar silikonborste.

4. Eyeliner som även kommer från maybeline new york lätt att måla med och sträcken blir smala, eller ja tjocka om man vill, och sen kayal från H&M en vit. Får ögonen att verka större, och man ser helt enkelt piggare ut!

5. Högen med burkar, Längst ner finner man ett rouge från clinique som skimmrar lite och har en ljusrosa färg, passar utmärkt på vintern när man blir vit som en vitlök!
Sen kommer mitt solpuder/rouge i kulfrom som är ifrån Gosh skimmrar och ger en fräschare känsla, inte riktigt solbrun men snäppet ditåt.
På den burken ligger mitt puder som är ett mineral puder ifrån maybeline new york. Den ger en matt look och täpper inte igen porerna!
Sen kommer min ögonbryns skugga ifrån make up store, som pricket över i:et i sminkväg är det ju att markera ögonbrynen, just denna skugga erbjuder tre färger!
Högst upp är en aprikosaktig ögonskugga som är väldigt ljus från face sthlm, använder denna dagligen och jag fullkomligen tycker om den!

6. Tandkräm och tandborste, vilken tandkräm jag använder varierar men har nu i tre år kört på tandborstarna ifrån Jordan. Alltid jätte roligt när man ska välja nytt mönster, jag använder tandbortarna i small och soft för att jag har små tänder, men finns även medium, hard och i större storlekar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0