There are many things that I would like to say to you, but I don't know how


Tisdag. Idag har jag varit pigg och haft glädjen på min sida. Jag har fått spela piano, ätit mat, målat, invigt min blåa dunjacka, umgåtts med fina människor och även fått en hel del panik. Vecka 48 ska bostads arbetet in, en bokreflektion, en kväll på skolan ska spenderas i bildsalen och sen har jag dessutom säkert prov då. Ska nu sätta igång med att läsa lite SO, sen så ska jag läsa hela kvällen i boken Tusen strålande solar.

Kommentarer
Postat av: Amandis

Även fast vi aldrig ses eller så längre, så tycker jag om dig mycket ebbis! du är så himla fin.

2011-11-17 @ 20:31:29
URL: http://amandagkd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0