Cellofan

Hej! Imorse hade jag det svårt att ta mig upp från sängen, jag var så himla trött på grund utav att det hade varit en väldigt lång söndag. Men jag tog mig till skolan och kom hem efter klockan två. När jag väl befann mig på hemmaplan rostade jag bröd och somnade sen i soffan och tog en lång powernap, vaknade för en timme sen. 

Nu väntar jag på att klockan ska bli nio så jag ska få kunna se fortsättningen på Csi avsnittet som jag kikade på förra veckan. Tyckte det var så spännande så jag känner mig tvungen att se fortsättningen, och jag älskar ju spännande program trotts att det har sina konsekvenser.. Men först ska jag läsa igenom lite hemkunskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0