Sometimes



F r e d a g.


Klockan stod på 14:37 när jag slog upp mina ögon efter en kass natt med nästan ingen sömn. Idag har jag inga planer, ska vara för mig själv och håller just nu på att installera the sims 2, helt okej.
Igårkväll var jag med M och L. Vi pratade om allt möjligt, kikade på en film som heter julias ögon som även var riktigt obehaglig. Innan jag med Manda till sällskap begav oss till Lovisa så bjöd även Mandas mamma oss på mat från pastabacken, under tiden som vi käkade så hade vi det riktigt trevlig och pratade om minnen av alla dess slag. 



Kommentarer
Postat av: Annette

Jag såg också Julias ögon i fredags. Så coolt.

2012-01-08 @ 13:54:00
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0