Exercise

 
I mina nya chockrosa skor som jag fått av mina föräldrar förra helgen kom jag nyss in från en joggingtur tillsammans med Flipp. Vi betade av samma runda som vi sprang igår tillsammans med massa mygg och med värmen, och det var riktigt skönt!
 
Tidigare idag har jag varit ute i solen med Alva och det är även hon jag ska spendera min kväll med. Vi funderar på att fara och bada någonstans med vi får se vars kvällen leder oss. Nu ska jag i alla fall springa in i duschen och sedan ta på mig några vettiga kläder. Vi hörs när vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka nike skor är det där? Och varifrån är dom? Dom är ju bara för snygga!!! :)))

Svar: Från Team sportia och det är nike lunarlon! Visst är dem :-D
ebba

2012-07-18 @ 14:52:14
URL: http://julis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0