För hon var bäst försök att överträffa det ja.

Under tiden som jag håller på att packa väskan så tänkte jag bara kika in här på bloggen. Jag ska alltså fara till Kalix ikväll för att hälsa på finaste farmors gravplats och träffa mina morföräldrar.

Igår kväll befann jag mig i Skellefteå tillsammans med Alva och Manda. Vi började kvällen på Allstar där vi käkade middag och började röra oss mot området där vi befann oss tills det stängde. Jag hann även träffa en hel del härliga människor, skratta, se Maskinen tillsammans med Gustav i värmen och bli puttad åt alla håll. Egentligen skulle jag befunnit mig där även idag men den planen sprack, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0