Well hello

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för kass uppdatering men det är så att det är så mycket omkring mig som sker och sen så laggar min dator, men jag lovar att uppdateringen ska bli bättre så småning om!

Vad har hänt under de senaste dagarna som jag inte bloggat då?
Jo, jag har hunnit spendera en kväll med Alex, Viktor och Vincent, en natt med tre favoriter vid namn Manda, Lovisa och Jennie. En dag har spenderats i kyrkan där det lästes upp att farmor lämnat jorden och samma dag firades min farfar. Jag har även hunnit vara på bio med hela min skola, busat med min fina klass, haft mentorsdag och fixat mina naglar hos Sanna där jag hade det jätte trevligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0