Clothes

På bilden ovan ser ni några tillskott i garderoben som har tillkommit under månaden maj. De mönstade linnet och de svarta fick jag med mig hem från stan i fredags, super nöjd är vad jag är! 

Idag är det söndag och jag har bara tagit det lungt och tagit hand om min sjuka vovve Flipp. Jag har även hunnit spela kort en hel del med min mormor och mamma och jag kan ju lite stolt erkänna att det var jag som tog hem titeln som vinnare nästan varje gång, haha.

Om en liten stund ska jag gå in i en varm bastu och värma min kalla kropp och efter det ska jag se på film och läsa. Vi hörs någon gång i framtiden, kramis!

Kommentarer
Postat av: Vilma Henricsson

Sv: Tja! Har ljusat upp bilden och sedan gått in på ramar och printline så blir det som en sådan effekt:) Photoscape!!



kram

2012-05-21 @ 07:27:50
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0