En lista.


5 saker jag tycker om:
Min vovve Flipp, världens bästa. 
Resa utomlands. Speciellt till landet Thailand.
Foo fighters och Coldplay, mina favorit band helt enkelt!
Sommar kläder t.ex. short. Gillar inte vintern.
Mat. Älskar ju mat.

Fyra låtar som är bra:
Band of horses - The funeral.
Coldplay - Yellow
Foo fighters - Best of you
Mumford & sons - Little lion man.

Tre saker jag ser fram emot:
Swedish house mafia med mina bästa vänner, och bara helgen i Stockholm.
Nyår.
De kommande sommarlovet som ska fyllas av glädje, festivaler och en solbränd kropp.

Två saker jag är rädd för:
Knivar, sprutor och saxar. Det värsta.
När jag dricker något varm är jag rädd att jag ska typ tappa muggen/glaset och så ska t.ex. kaffet fara på mig. 

Ett ord som beskriver mig:
Grubblare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0