MYS!

ska snart logga ut från msn och se the last song innan jag somnar! har velat se den filmen ganska länge och nu ska det banne mig ske ;-D

tjejen jag snackar med i telefon är grym! hon får mig alltid att le, vilken dag det än är. ska inte sitta och
skriva massa ointressant nu och räkna upp massa minnen. för det skulle fan ta år!
men bara så att du vet så betyder du jätte mkycket!


bruden jag snackar om är ju såklart manda! ♥

ska inte ens nämna ''i gotta feeling'', ''hootelroom'', ''you belong with me'', ''walking in memphis''.

Kommentarer
Postat av: manda

ååh, du är fantastisk ebba.. tänk att ja har haft så tur att få en kompis som du. du betyder jätte mkt o finns alltid för dej! <3

2010-08-13 @ 00:47:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0