tusen gånger om för dig.

41 frågor om en vän

1. Vad heter hon? alva eidegren.
2. Hur gammal är hon? 15 tuffa år ;-)
3. När träffades ni sist? nyss,
4. Vad har hon för hårfärg? blont
5. Brukar hon färga håret? nesh
6. Vilka färger har hon haft? ...

7. Vad har hon för parfym? midnight fanatsy eller tp avril lavinge :)
8. Är hon galen? lite (a)
9. Vad är erat bästa minne? ojoj, alla e lika bra!
10. Har ni många minnen tsm ? du skulle bara ana :D
12. Har ni varit utomlands tillsammans? jaa! turkiet :*

13. Är du avundsjuk på henne? jo, hon är så himla fantastisk!
14. Vad heter hennes syskon ? axel och elsa. sötisar!
15. När träffades ni första gången? när jag var 5 eller 6. 
16. Hur träffades ni?
haha, jag kom cyklande på min trehjuling och frågade om hon ville vara med mig (a)
17. Vad går hon i för sporter?
dans
18. Vad kan hon göra på helgerna? antingen är hon med mig eller tp joel :)

19. Göra efter skolan? jadu, det är olika.
21. Har ni pussats?
jodå, på kinden :*
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? josh 
23. Har hon fräknar? på sommaren :D
24. Har ni kollat på film någon gång? ehjo

25. Har ni bråkat någon gång? joo 
26. Har ni sovit i samma säng? klart!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
för många gånger
28. Har du sett henne gråta? ja..
29. Vad gjorde du då?
kramade om henne och tröstade henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? hehe, jo :b

31. Har hon sett dig gråta? jepp

32. Vad ska ni göra i sommar? helvetes sommaren e ju slut -.-'
33. Har hon svikit dig någon gång?
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jo :)

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle verkligen ha det svårt,

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jo, det hoppas jag verkligen.
37. Tycker du om henne? ne, jag älskar henne.

38. Vad är det bästa med henne? sättet hon är på, hela hon skiner!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
ingenting. PUNKT!
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? joo ;)
41. Hur ser hennes klädstil ut? hennes klädstil passar perfekt till henne!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0