what a good friend you've been to me ♥

vill bara säga att du är helt underbar, och jag är så glad att jag har en vän som du! 1 år nu tsm och sjukt bra minnen. du har alltid funnits dära då det har varit nå och det uppskattar jag till 1000. 














nä, nu orkar jag inge mer!

No one could ever know me
No one could ever see me
Seems you're the only one who knows
What it's like to be me
Someone to face the day with
Make it through all the rest with
Someone I'll always laugh with
Even at my worst I'm best with you,

I'll be there for you
When the rain starts to fall
I'll be there for you
Like I've been there before
I'll be there for you
'Cuz you're there for me too...

manda sundvall



Kommentarer
Postat av: manda

nääää va gulligt! jag är så OTROLIGT glad att jag har dej ebba, kommer alltid finnas för dej. du är en av dom personerna som betyder mest o de ska bli mycket mer minnen hörru! du är underbar <3

2010-10-05 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0