svar åde :)

mandavrf är du så söt, har du tänkt att dela me dej?
svar: för att du är min fina veen <3

manda: vilken är din favorit låt utom "always"?
svar:heheh oj (a) typ, men ne... jag har ingen speeciell favvo låt! :)

manda: vad önskar du dej i julklapp?
svar: bara för att du tvingade mig göra ett.


det enda jag vet just nu!

wesc hörlurar, ny midnight fantasy, bed head after party, ringar,kläder osv!

sara: vet du om att du är vacker?
svar: sötis, du är bra!

julia olovsson: hitta på nå någon dag? :o
wäh, var seriöst aslänge sen.
svar: ja, julia! det ska vi! :D

Ponken som börjar på r: Vad tyckeru om mig ? :)
svar: inget speciellt? (:

sara: Hur lång är du?:)
svar: senast jag mätte mig var jag 1,68 cm.

annette leblanc: När du har målat naglarna, hur länge tar det innan det liksom blir "risigt" ?
svar: höhö, jag vene. beror vad jag har för nagellack och om jag har top coat eller ej. men typ en och en halv vecka kanske? (:

moath: Varför slutade du dansa? :(
Vad tycker du om Moa Thorneus?
Favoritblogg?
Har du bra betyg? :D
svar: jag hade flera andledningar till att sluta, sen så kände jag att det var inte riktigt ''jag'' att dansa street.. :(
jag tycker att moa thorneus är en super söt och glad tjej som jag saknar!
hum... kanske kenzas? :)
hihi, jag har inte fått mina betyg ännu (A)

elin: vad har du för sko storlek? :)
svar: oftast 36, men ibland 37!

zandra: När började du blogga, och varför?
vad har du för kamera?
favoritfärg?
tips på bra låtar?

heehee :)
svar: jag började att blogga på den hära bloggen i sommras! :)
jag andvänder just nu min mobilkamera eftersom att min digetalkamera är sönder. (n)
blåå! (kan se framför mig mandas min)
asså jag lyssnar på cp musik, men band of horses, coldplay och massa sånt har bra musik!


Kommentarer
Postat av: sara

HHAHAHHHAHA bead head-grejen såg ut som en dildo........ HAHAAHHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAH heh ok damp. SKOG PÅ DEY :*<3

2010-10-28 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0