it's okay to sit in an emty house and cry, the walls hold in what you can't



idag har jag gjort en sak som jag tänkt göra i cirkus 4 månader, jag har skickat ett mejl. 
för övrigt stannade jag hemma från skolan idag, och kommer göra det imrn också. Bra, då vet ni de.
jag har jätte tråkigt, funderar på att se the o.c men nej, jag blir bara deppig utav det. samma sak med one tree hill. blir väl att se klart due date som jag tycker är rolig. eller ska jag baka nå? Helvete, jag kommer inte på nå.

nått som också gör mig lite ledsen är att jag inte är såhär längre :



Kommentarer
Postat av: idagabrielsson - Mode, foto och mitt liv

Sv: Den är köpt på sisters!

2011-02-10 @ 20:26:05
URL: http://idagabrielsson.se
Postat av: kalle

fan vad brun du var ;)

2011-02-11 @ 10:16:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0