så här är ungefär en skoldag för mig

jag vaknar upp av att mitt alarm ringer, oftast en bit över sex. Jag läser oftast ett gulligt oläst sms och sätter på datorn. Stoppar på musik och går antingen och tvättar ansiktet eller duschar, sen väljer jag kläder. Värmer vetevärmaren och börjar att sminka mig. lite foundation eller inget, mascara och rouge och man får ju inte glömma lipsyl. fixar håret, antingen ingenting eller plattar/lockar. 

äter lite frukost åker till skolan med mamma och pappa (oftast). Spenderar massa timmar i skolan, äter ingen god lunch osv. Åker buss hem och går hem. Öpnnar dörren, antingen går ut med Flipp eller ej.

SEN,
kollar jag antingen tv, fikar, sover, är på datorn, pluggar (vilket jag kom på att jag måste göra.) eller spelar piano. Sen äter jag middag ibland, beror på om jag är hungrig eller ej. Sen dator, mer dator och mer dator. Duschar kanske och sen tv ett tag eller pratar i telefon. sen stänger jag mina ögon och sover, sen börjar allt om igen!

Credds till de som läser allt! 



ser ut som en bumbibjörn eller nått, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0