-

SENASTE PERSONEN
du fick SMS av: Petter

du pratade i telefon med: Marika :)
personerna du var med: Marika och Emelie!
du kramade: Manda
du kysste: Markus

FAVORIT
färg: blå kanske ?;)

person: Mandis

affär: carlings helt klart

minne: finns ju så många..

land: thailand helt klart!

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde I morse?: drog i mitt täcke och började skratta :)
Vad åt du sist?: yoghurt
Vem tänker du på just nu?: Simon (gaylorden) eftersom att han skreev i chatten,

Tror du att personen tänker på dig med?: hur ska jag kunna veta
Vart reste du sist?: utomlands, turkiet! 
Vad gjorde du igår kväll?: hade grymt kul och dansade hela kvällen med Manda
Ler du ofta?: jo det tycker jag väl :)
Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: har aldrig sett en fallande stjärna :(

I vems säng sov du i igår natt?: min egen

SORG
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: japp
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: det med
Gråter du lätt?: det gör jag

GLÄDJE
Är du en glad person?: jo det tycker jag väl :)
Vad gör dig glad?: snälla meningar, vänner osv
Önskar du att du var lyckligare?: aa, fast är ganska glad just nu egentligen
Är lycka överskattat?: nä
Kan musik göra dig glad?: nej, musik får mig att tänka på så mycket..

KÄRLEKa

Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja :)
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: jo
Har du en flick/pojkvän?: nej
Är du nöjd med det?: kan jag väl inte påstå, men helt okej är det väl!
Är du kär?: nej

HAT

Vem hatar du verkligen?: hata är ett väldigt stark ord, ingen
Har du någonsin gjort en hat-lista?: aldrig inträffat
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: haha ja
Har du blivit sviken någon gång?: ja,

SKOLAN
Favoritämne?: svenska
Värsta ämne : hm, har typ inge

Gillar du din klass?: Bokstavligen älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0