jag hade hoppats på något



Du heter: Ebba
Smeknamn: typ Ebo, Ebi, Ebbsen, Ebbsi, Ebbis osv
Låt just nu: Den här
Beroende av: Personer
Vem behöver du mest just nu: Ingen.. hoppas jag

Vad tror folk om dig: Att jag är konstig, jag vet inte
Stämmer det: Ja och nej

Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är söt eller har fint hår
Brukar du skratta för dig själv? Haha, vilken fråga

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ''Men godnatt hörru sötis Ebbsi :)<3''
Vart bor du: Luleå
Trivs du där: Både ja och nej
Vad har du för mobiloperatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Yes,typ äggvita och dig.

Nästa mål i ditt liv: jadu
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Ebba. oftast
Vem ringde dig senast: Adam
Antal sömntimmar i natt: först sju sen 4 till
Sov du ensam: Ja.
När mår du bra: När någon är snäll med mig på vilket sätt som helst, och inte dissar en.
Favoritdryck på morgonen: Päronsaft haha..
När brukar du gå och lägga dig: Elva, tolv.
Är du blyg: Nja, det beror på vad det gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0