Intressant

Kan sumera min dag lite snabbt!

vaknade tidigt för skulle till tandläkarn klockan 8.00, pappa ringer och meddelar att min tandhygenist var sjuk, blev sur fick inte tag på Manda, satt ensam på mammas kontor och gjorde småhål i ett pappar och lyssnade på radio, var nära att somna, sprang till bussen, Manda satt tragiskt nog brevid en tant så jag fick sitta själv, gick in till waldorf (sista dagen :( ), dukade ner allt, åt frukost ♥♥♥ med alla (min mage var hungrig), folk kom bla bla bla jennie bland annat :'), åt underbar lunch klockan 13.00, var nära att spruta ut min fanta på en vägg för att Manda sa en sak när jag skulle dricka under press men lyckades att inte göra det, var cool och puttsade bestick, FICK EFTERRÄTT FÖR ATT VI HADE VARIT SÅ DUKTIGA!!, det var sjukt gott, sa bye bye till dem på waldorf med ett ledsam leende veckan hade varit så kul ju och jag har ätit underbar mat juuu!!, köpte ett par short, fick en allergisk reaktion av den underbara efterrätten, med tårar i ögonen springer vi runt på apotek, fick en dricka från ica maxi, kom hem med hicka :@, insåg att mitt rum såg förjävligt ut, bytte kläder, satte mig här, fick sms nyss, mamma ropar att tacon är klar, ska gå upp för trappan dock att det känns väldigt krävande, heido.

Ett fett ♥ till den som läste allt!
Jennie kommer ikv :DDDD



positivt: SÅÅÅ SJUKT GOTT!
negativt: blev allergisk..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0