Jag hade hoppats på något, hoppats på något

Hej!
Har inte alls haft någon bra uppis i helgen, men ibland blir det så också!

Jag fick mig en trevlig kväll igår hos Manda med Hanna. Vi såg drakjägaren, pratade och gick sen även ut på en promenad, och jag kan väl erkänna att jag var rädd som en hare. Jag somnade in brevid Manda kring två slaget och har nyss ätit Gorby's. Snart drar vi nog mot inpuls för att pumpa muskler och sen beger jag mig hemmåt!


Tjuvade bilden av Hanna från när vi kollade fyrverkerier, hoppas de är lungt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt okej! Jag tycker vi 3 kan ses någon dag snart igen, det var så trevlig :')

2011-11-14 @ 15:35:49
URL: http://hchristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0