Ansiktsrengörning osv!

Jag tänkte tipsa er lite om ansiktsrengörnings grejer! Jag har en hyffsat känslig hy som ofta är torr, och detta funkar alldeles utmärkt för mig. :-)


ACO's ansiktsmousse, tar bort sminket och huden blir len efteråt. Dock gör den jääkligt ont om man får den i ögonen, som jag alltid lyckas med!

Garnier's eye make-up remover. Den avlägsar mascaran rätt bra, och gör inget alls om man får den i ögonen. Perkeft för mig..

Tre produkter ifrån Neutrogena.
Den första är en ansikts skrubb som man använder dagligen, jag blir inte torr av den och därför tycker jag om denna!

Ansiktsvattnet svider i ögonen bara du luktar på den, den är väldigt stark så använder den bara enstaka gånger.
Ansiktskrämen är lätt och huden känns inte för fettig efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0