Skolfoto

Onsdag, vilken helvetes dag. Jobbigaste lektionerna också, allt gick ju helt okej tills jag fick höra att det var skolfoto idag, tror hela min klass drog en suck. Den som fotade var galet sur och irriterade sig på allt och sa att jag satt som ett miffo tex, kände hur det värmde i hjärtan! Aja, nu så är det taget.

Kom hem efter tre och har hjälpt mamma lite med maten. Nu så sitter jag med mätt mage och ska somna in framför tv:n, och efter det blire att ta tag i spanskan och kanske kanske kanske läsa igenom SO:n om jag har ork.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

galet snygga läppar på en galet snygg tjej!

2011-09-14 @ 17:44:36
URL: http://rebeccasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0