You're simply the best.

Hejsan alla fina. Idag har det varit en bra dag, en mycket bra faktiskt. När jag öppnade ögonen möttes jag av en glad hund och ett dåligt väder. Jag for in till stan tillsammans med min fina mamma och bland annat käkade på mat & prat. Ikväll har jag umgåtts med mina bästa vänner Manda och Lovisa. Vi har ätit tårta, skrattat och sett på tv. 

Nu ska jag gå och duscha så att jag slipper göra det imorgonbitti. Ska nämnligen på sminkkurs på make up stor som dessutom var min födelsedags present av Manda och Lovisa. Kommer nog bli hur bra som helst. Hoppas du haft en bra dag, kram! 



Bjuder på en flummig bild på oss tre +en bild på myshasse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you're*

2012-04-10 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0