Musikens makt

En riktigt bra lördagskväll och ett riktigt bra avslut på sommarlovet! Imorgon börjar ett nytt äventyr och jag kommer styra stegen in till lärkans aula klockan 10.15 för att få veta min nya klass, kommer nog bli toppen. 

Igår umgicks jag med en massa härliga människor och kvällen avslutades med bästis där vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord framför Markus Krunugård, tänk att vi nu ska skiljas åt efter tre tighta år tillsammans. Otroligt men ändå fruktansvärt. Kvällen fylldes i alla fall av skratt, kramar, glädje, promenader och vänner. Både nya som gamla. En toppen kväll helt enkelt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: manda

kommer sakna dig massor, tänk bara allt vi gjort de här åren. men de bästa är ju att jag kommer ha kvar dig iallafall!!!och är ju inte allt för långt till dig om jag behöver dig. sen måste vi äta lunch i veckan!!! du är bäst, kram <3

Svar: Finaste du :*
ebba

2012-08-19 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0