NA1D

Bjuder verkligen på mig på denna bild på mig och min bror från i juni.
 
På måndag kommer jag befinna mig i en ny klass med några ansikten som jag känner till, och jag ser verkligen fram emot att få gå med denna klass i tre år.
 
Hursomhelst så placerade jag mig nyss i sängen efter en kväll här hemma tillsammans med David och Josefin, mina föräldrar och några vovvisar. Under kvällen har jag då sett på gamla cheerleading filmer från tiden då jag tävlade, ätit glass med varma hallon och bara snackat. 
Tidigare idag har jag varit i skolan, ätit på mat & prat med Manda och Lisa och köpt nya snören till mina martens.

Kommentarer
Postat av: Jensi

2 snygga syskon

2012-08-25 @ 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0