Times like these.

Bilderna är tagna i lördags då jag hade min nya volangtopp, röda läppar och mina favorit örhängen.
 
Idag har jag haft en riktigt skön dag hemma eftersom jag varit ledig. Har ätit lussekatter, sett film och myst på i min säng. Observera min ljusslinga på sidan om min klädhängare, den är fin och har formen av stjärnor.
 
Större delen av förra veckan tillbringade jag hemma på grund av att jag varit hängig vilket jag fortfarande är, men det ska jag försöka få rätsida på när jag ska till läkaren imorgon. Under helgen har jag sett film med Manda, spenderat tid med fina Hanna och även Calle och Viktor. Vi fyra fikade på friends och for sen till Calle och åt pepparkakor och drack julmust. Och igår var det första advent så första ljuset tändes och jag befann mig på stan med Hanna och Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0