Can't sleep. You're on my mind.



Hejsan!
Under några dagar har bloggen fått stå stilla. Bland annat för att jag inte befunnit mig på hemmaplan utan hos min mormor och morfar. Vad har jag hunnit göra under dessa fem dagar? Jag har bland annat hunnit fira min mormor och moster, köpa nya springskor och träna med dem, badat, ätit god mat, umgåtts med mina kusiner och bror David, ätit massvis med jordgubbar och bara spenderat tid med min familj. 

Nu är jag i alla fall hemma igen och är nerbäddad i min kära säng. Ikväll har jag umgåtts med Manda, Lovisa, Alex och Max. Vi har pratat, cyklat, åkt longboard (som jag vill ha en, var så kul att låna Alex idag!!) och även jag och Manda har hunnit dricka te. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0