Första doppet för i år, check!

F r e d a g.
 
Äntligen har jag fått en riktig sovmorgon och sluppit bli väckt av ett alarm som har en irriterade melodi! Jag slog upp mina ögon ett tag innan klockan två och jag springer fortfarande omkring i min sovtröja. Med andra ord så har min dag än så länge varit riktigt lugn och skön. 

Igår började min dag med att jag for in till Luleå city med min kusin Petra bland annat. Vi kikade på kläder, käkade lunch på waldorf osv. När jag väl kom hem själv igen packade jag bara väskan, slängde i mig mat och for in till Manda. Vi satte oss på varsin cykel och trampade mot Bergnäset där vi mötte upp Gustav och David. Vi hoppade ner i det kalla vattnet från en brygga och bastade sen. Så igår tog jag alltså årets första dopp, och det var kallt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0