If you think you'll regret something in the morning, sleep late.

 
Idag har jag sovit länge, nästan till klockan halv ett. Då gick jag ut i solen tillsammans med en bra bok i handen och melon vid sidan om mig med min fina vovve som sällskap. Men jag har även hunnit se filmen Red riding hood tillsammans med mamma. 

Och ikväll har jag umgåtts med Manda ett tag. Vi gick till friends och satt och fikade där ett tag under tiden som våra munnar pratade uti ett. Trevligt var det i alla fall. När jag väl var på väg hem igen svängde jag förbi Gustav för att hälsa på hans söta vovve och i samma tur hann jag träffa David också så stod och pratade med honom ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0