Piteå dansar och ler.

Igår var jag på pdol som så många andra, och jag var där med världens bästa Rebecca. Vi hade inte träffat på hur länge som helst så vi hade en heel del att prata om, och prata, det gjorde vi! Vi käkade även mat, blev bjudna på karusell, kollade på Norlie & Kkv samt Timbuktu. Och umgicks med så många andra, förstås!
 
Idag har jag vaknat sent och har bara hunnit städa än så länge. Snart ska jag kila upp till köket för att äta mat och ikväll ska jag ta det lungt med en nybadad vovve och min mamma! Mysigt om ni frågar mig. 
 

Kommentarer
Postat av: filip

Kan inte du starta en bloggresponse?

Svar: Har ju en?
ebba

2012-07-29 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0