I don't care if we talk about absolutely nothing, I just want to talk to you.


Just nu är jag sjuk och har feber. Jag är helt enkelt förkyld som ett as. Man borde inte kunna vara sjuk på sommaren, fast det som är positivt är att vädret inte är på topp så förhoppningsvis hinner jag bli frisk tills solen börjar lysa igen.

Hejsan förresten!
Idag har jag befunnit mig hemma för att kurera mig och i tisdags så firade jag min babe Lovisa som fyllt sexton år. Jag och Manda gav henne en födelsedags present, eller snarare två och bjöds på fika. Annars har jag jobbat med feber och bara sovit under de senaste dagarna. Längtar till helgen. Himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0