Något ni kanske inte visste.

  • Jag försöker alltid tro det bästa om en människa, och även när det finns negativa saker att ''tycka'' på försöker jag finna en bra anledning till varför den personen har gjort som den gjort.
  • Jag ser fram emot sommaren jätte mycket och mitt sommarlov börjar på ett dagis där jag ska utföra mitt sommarjobb!
  • Jag älskar saker som luktar gott, allt som jag får i mina händer luktar jag i princip på.
  • När jag ser en person lägger jag oftast märke till näsan och tänderna först.
  • The funeral är en av mina absoluta favorit låtar och jag har haft den som ringsignal på min mobil sen tre år tillbaka. Tröttnar aldrig.
  • Jag får väldigt ofta höra att jag pratar alldeles för mycket och ställer konstiga frågor.
  • Mina vänner är de bästa som finns, hehe.

Kommentarer
Postat av: Annette

Hahahha alltså du luktar ju verkligen på allt! <3

2012-05-12 @ 10:22:07
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0