Good life.

Hej igen! Tänkte berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna. 

I fredags slutade jag tidigt så klockan ett satt jag på bussen påväg hem efter att ha haft två labblektioner, en engelskalektion och med en mätt mage sen jag lunchat ute med Lisa, Hanna, Carl och Isak på waldorf. Mums! Under kvällen käkade jag och mamma middag ute och myste på hela kvällen med två roliga filmer och lite godis. 

Det var verkligen super gott!! 

Igår var det lördag och jag hann både fira min kusin Petra som fyllt 18 och ha kul med mina vänner. Kvällen blev jätte bra enda från början av Petras fest till slutet då jag vinkade hejdå till mina vänner. Visst, regnet och lite annat drog väl ner på allt lite med som tur är så har jag så bra vänner så jag fick låna en kofta av Martin så jag slapp komma hem genomblöt! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Snickard

Hej

Svar: Tjeena
ebba

2012-10-08 @ 11:17:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0