I will wait

Trött är nog bara förordet för vad jag är efter en vecka fylld med prov, uppsatser och förhör. Igår hade jag sovmorgon så min natt fylldes med tio timmars sömn innan jag styrde stegen mot skolan för att längta tills fika stunden som jag tillbringade med fyra favoriter inne på friends.
När kvällen väl var här så kom Lovisa och Manda till mig. Vi pratade om allt vi missat, skrattade och även jag gick och la mig under tiden de var här. Så trött. 
 
Idag har jag sovit länge, ätit en onyttig men god frukost. Nämnligen smält choklad med jordgubbar och banan, mums. Ikväll ska jag på bio tillsammans med fem vänner, vi ska se hypnotisören och efter bion får jag se vart kvällen leder mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0