Friendship doubles your joys and divides your sorrows


 
Hallå där ute! Jag vet om att det var ett tag sen jag bloggade, men jag har helt enkelt inte velat, orkat eller haft tid för den delen. Under veckan som gått har jag iallafall hunnit vara sjuk, blivit frisk, träffat kompisar och haft en toppen bra helg! 
 
I fredags slutade jag skolan nästan två timmar tidigare, fikade med tre super fina och bra tjejer på mat & prat (tycker om er!!) och spenderade kvällen med två saknade klasskompisar och Lovisa då. Vi befann oss hos Manda tillsammans med lite godis, leenden på läpparna och vi hade en hel del att ta igen! Mysigt var det iallafall.
 
Igår tog dagen start tidigt. Jag gick som mannekäng för Kevins kollektion Swääg under hela dagen och en liten del av kvällen innan jag styrde stegen mot Manda där jag käkade pizza. Senare under kvällen befann vi oss lite var som helst men den slutade hemma i en nybäddad säng med ett leende på läpparna, kvällen blev hur bra som helst och jag hann även lära känna några nya människor vilket var super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0