Up on the hill, across the blue lake, that's where I had my first heartbreak.

 
Vissa dagar då humöret är nästan nerkört i marken så kan man bara bli så glad över att man har så fina människor omkring sig, exempelvis som brudarna ovanför. Mina bästa vänner.
 
Veckans jobbigaste dag är nu bortgjord och 80 glosor samt 40 kemiska beteckningar väntar på att bli inlärda till morgondagen då de ska skrivas. Efter skolan följdes jag och Lisa in till stan innan vi vinkade hejdå till varandra och jag for till kulturenshus för att möta upp Lovisa och Manda för att plugga lite, men jag kan erkänna att vi pratade för det mesta!
 

Kommentarer
Postat av: Jensi

Går du Natur? :)

Svar: Helt rätt, det gör jag! :-)
ebba

2012-09-19 @ 20:51:51
Postat av: jensi

bra val!! det fixar du lätt! :)

Svar: Haha får hoppas det!! :D Och tack!
ebba

2012-09-19 @ 21:47:29
Postat av: Jenny Ag (Silver)

Kram! ;)

Svar: Haha!! :D Kramis
ebba

2012-09-19 @ 23:28:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0