Jeffrey Campbell.

 
Utav min mormor och morfar fick jag det som stod högst upp på önskelistan i julklapp, nämnligen dessa skor. Skorna är jättesköna precis som mina andra JC och framför allt hur fina som helst! Ö v e r l y c k l i g.

På tal om nått helt annat så har en ny vecka precis tagit start och jag har befunnit mig hemma med en hemsk huvudvärk sen jag vaknade. I veckan ska jag dessutom göra bort ett kemiprov, två engelska redovisningar och sen så väntar jag på att det jag klickade hem förra veckan ska komma hem till mig! 

Kommentarer
Postat av: FASHION BY IDAG

Wow, skitnsygga ju!!!

Svar: Tack och jag vet!! Har varit lite off så såg detta först nu :D
ebba

2013-02-05 @ 20:23:35
URL: http://fashionbyidag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0