Lite från lovet som gått.

 
Julafton firade jag hemma med min familj i en röd paljettklänning. Dagen blev bra trots hjärnskakningen och de starka värktabletterna och jag fick väääldigt fina klappar. Kvällen avslutades efter att jag, Adam, Linnea och mamma och pappa hade spelat några omgångar med andra ord, och jag måste faktiskt erkänna att jag var bäst av alla fem!
 

Under lovets sista vecka har jag hunnit fika och lunchat flera gånger. Mysigt. 
 
 
Tillsammans med ett gäng vänner fixade vi överraskningsmiddag för bästa Hanna som fyllt 17. Vi stressade på som tokar för att få köttet klart och hinna slå in hennes present osv. Tur som det är så lyckades vi hinna med allt och en glad Hanna bemöttes i dörren utan att ha haft en enda aning!
 
 
Nu i fredags tillbringade jag kvällen med Elin och Hanna. Först fikade vi på friends innan vi gick mot bion för att se Berättelsen om pi. Jag och Hanna delade på en blockbuster och åt gott under hela filmens gång som förövrigt var jättebra! Så om du inte sett den så är det en film jag kan rekomendera! 
 
 
Lördagen tillbringade jag på Ikea och i Hannas brors lägenhet där jag och sju andra tjejer spelade spel, åt glass och hade det trevligt. Jag och Nadja delade på en stor burk med inlagda nektariner så efter den gigantiska portionen var jag mätt, haha. Kvällen blev iallafall trevligt och när jag kom hem somnade jag skönt!

Kommentarer
Postat av: jenny

gud vad du är tjusig ebba!

Svar: Tack Jenny!!
ebba

2013-02-16 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0