Onsdag

Andra skoldagen av denna termin är avklarad och min dag blev lite kortare än vanligt eftersom jag fick fruktansvärt ont i huvudet efter att gjort ett oförberettprov, tråkigt nog. Jag har även en hel del prov att ta igen som jag missade efter tragedin som hände för exakt en månad sen som gjorde så jag vart hemma två veckor från skolan. Men det kommer jag fixa, kommer bara bli mycket plugg ett tag framöver.. 
 
Juste! Idag fick jag även hem en ny VS body mist, så nu kommer jag lukta hur gott som helst, för den luktar verkligen underbart! 
 

Kommentarer
Postat av: alva

Har också beställt just den där doften! :) MUMS!

Svar: Weeey:D
ebba

2013-01-09 @ 19:52:13
Postat av: Molly

Vars ifrån beställde du? :)

2013-01-12 @ 10:17:57
Postat av: Anonym

vars beställde du ifrån?

2013-01-20 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0