Börjar idag!

Dag 01 – 5 fakta om mig + bild
Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 - Någon som alltid gör mig glad
Dag 04 - Min närmaste killkompis
Dag 05 - En person som jag inte kan leva utan
Dag 06 - Beroende
Dag 07 - Fobier
Dag 08 - Senaste gången jag grät och varför
Dag 09 - En person som alltid ställer upp för mig
Dag 10 - Någon som jag är glad över att ha i mitt liv
Dag 11 - Min handväska
Dag 12 - Min garderob
Dag 13 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 14 - Min första kärlek
Dag 15 - Mitt rum
Dag 16 - Mitt favoritminne
Dag 17 - Någon som du saknar
Dag 18 - Något jag ångrar
Dag 19 - Den här sommaren
Dag 20 - Någon som du litar på
Dag 21 - En förändring i mitt liv
Dag 22 - Min senaste kyss
Dag 23 - En person som alltid kommer finnas i mina tankar
Dag 24 - Mina rädslor
Dag 25 - Det här lever jag för

Dag 01 – 5 fakta om mig + bild

Dag 02 – Min bästa vän

Dag 03 - Någon som alltid gör mig glad

Dag 04 - Min närmaste killkompis

Dag 05 - En person som jag inte kan leva utan

Dag 06 - Beroende

Dag 07 - Fobier

Dag 08 - Senaste gången jag grät och varför

Dag 09 - En person som alltid ställer upp för mig

Dag 10 - Någon som jag är glad över att ha i mitt liv

Dag 11 - Min handväska

Dag 12 - Min garderob

Dag 13 - Vad hade jag på mig idag?

Dag 14 - Min första kärlek

Dag 15 - Mitt rum

Dag 16 - Mitt favoritminne

Dag 17 - Någon som du saknar

Dag 18 - Något jag ångrar

Dag 19 - Den här sommaren

Dag 20 - Någon som du litar på

Dag 21 - En förändring i mitt liv

Dag 22 - Min senaste kyss

Dag 23 - En person som alltid kommer finnas i mina tankar

Dag 24 - Mina rädslor

Dag 25 - Det här lever jag för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0