Sick

Egobild från lördags och glassbild ifrån igår.
 
Söndagen bjöd på minusgrader, sömn, magsmärtor och en hel del vaniljglass och varma hallon och såklart solsidan som jag tittade på tillsammans med mina föräldrar.
 
Just nu snöar det ute och jag sitter nerbäddad i soffan under mitt täcke. Mår inte alls bra så efter att ha tillbringat ungefär en timme på skolan fick jag fara hem igen. Snart ska jag slå upp kemi boken eftersom att ett prov ska skrivas på torsdag men först ska jag fortsätta lyssna på mumford & sons.

Kommentarer
Postat av: duruduttu dvd

du va snygg som fan i lördags!

Svar: Oj, tack så hemskt mycket!! Vad glad jag blir :D
ebba

2012-10-24 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0