You're just a daydream away.

En bild från förra veckan då jag såg once upon a time. 
Idag är det kanelbullensdag och jag har ätit två stycken stora bullar, jättegott. Hej förresten!

Jag har precis sett klart min favorit serie med mamma och tänkte ta en paus i pluggandet innan jag tar ett ryck för sista gången idag. Imorgon är det fredag och jag har heela helgen min planerad.
Imorgon blir det att käka ute med mamma, hyra film och mysa på och på lördag firar jag kusin Petra som blivit 18. Ser fram emot detta!

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅh, ska bli så kul att ses! Kram :)

Svar: Jaa, ser verkligen fram emot de :D Kramis
ebba

2012-10-04 @ 22:33:46
URL: http://barapetras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0